søndag den 23. juli 2017

Babka v Budějoviciach: Chcem, aby v Slavii videli, že chybu urobili oni

"Budem sa snažiť Slaviu dokázať, že to boli oni, kto urobil chybu. Musím makať a bol by som rád, keby mi tam proti nim padol aj nejaký gól. Do zápasu teda pôjdem s plným nasadením a budem im chcieť nakopať zadok, "hovoril Babka po utorkovom tréningu veľa odhodlane.

Oba kluby sa medzi sebou dohodli, že Motor zatiaľ bude útočníka skúšať do konca septembra. "Budějovice by asi chceli viac, môj klub zatiaľ povolil len mesiac. Síce som stále hráč Slavie, ale doma som v Budějoviciach. Keď sa tu znovuzrodil Motor, tak som sa sem vždy chcel vrátiť. Zápas preto bude pre mňa zaujímavý.Ten, kto hovorí, že toto nevníma, tak podľa mňa kecá, "usmial sa hokejista, ktorého tréneri dali do štvrtého útoku s Prokeš a Guman.

Po prvom troch stretnutiach je bud� �jovický Motor druhý o bod za Jihlavou. "Mysleli sme si, že vyhráme aj ten tretí zápas v Litoměřiciach. Nakoniec to nevyšlo. Ale atmosféra, ktorá tu okolo hokeja panuje, je skvelá, chlapci makajú a bavia sa hokejom. Zatiaľ som prešiel tromi prvoligovým kluby a naozaj som nikde nevidel takú pohodu a zázemie, ako má Motor, "pochvaľuje si Babka.

Sám sa domnieval, že po páde Slavie do nižšej súťaže bude v Prahe pôsobiť ďalej. "Po neúspešnej baráži sa v Slavii veľa zmenilo - manažéri i tréneri. A prišli tam noví chlapci.Myslel som si, že tam zostanem, ale som rád, že to nakoniec vyšlo v Motoru. Vyrastal som predsa len tu a všetkých chlapcov tú poznám. Motor je pre mňa srdcová záležitosť, "dodal Jakub Babka.

Nádejného útočníka teší aj to, že ho pri stretnutiach Motoru môže sledovať aj jeho rodina. "Strejda s otcom aj dedom chodia na moje zápasy pravidelne, za to som rád. Určite by som bol ale eš te radšej, keby som v Motoru mohol hrať celú sezónu. Budem sa snažiť, aby to vyšlo, "má jasno.

" Ale chalanov je tu v útoku dosť, keď som pred pár týždňami prišiel, tak nás na ľade bolo ešte o troch hráčov navyše. Každý chce hrať, nikto nechce čakať na lavičke. Takže ja musím stále makať a snáď aj pridať nejaký ten gól.To by mi snáď mohlo pomôcť, "dúfa Babka.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar