torsdag den 20. juli 2017

Rolu náhradníka ťažko znáša. Ale netrucuju, hovorí Petržela, ktorý zažiaril

Horúca konkurencie u futbalového majstra posunula rýchlika na pomedzí zostavy a party náhradníkov. Istotu majú iní, on nie. "Tiež som mal nálady, že by som utiekol, ale čoskoro ma to prešlo. Človek si uvedomí, že je v Plzni dobre. Mančaft hrá o titul, poháre, ľudí sú tu fajn. "

Naposledy v júni sa hovorilo, že by išiel.


Ozvala sa Olomouc, poptávalo sa Slovácko. "Ale ja su doma vPlzni. Len ten akcent mi stále nende, "usmeje sa a hýbe od Vyškova. bet365 stavky

Dvakrát zažil miliónovú slávu s Ligou majstrov a bet365 bonus teraz by rád hetrik. Utorkové zápas v Tel Avive zvládol výborne. Prvýkrát v sezóne skočil do základu, na pravej strane zálohy drel a pri triumfe 2: 1 strelil víťazný gól.V noci po zápase sa mu tá chvíľa objavovala pred očami.

Ako na priehlavku skvele stlmil Procházkovo pas a obstrelil dezorientovaného gólmana. "Každý o mne vie, že v šanciach strieľam pánubohu do okien, ale teraz mi to vyšlo," rozprával. Vždy býval rýchlejší ako väčšina ostatných. Drzo kľučkuje a ponáhľa k bránke, lenže tam ho suverenita zvyčajne opúšťa: "Akonáhle som vo vápne, cítim z ľudí na tribúne, že mi neverí. Nie som zabijak. "

Nikto nespočíta, koľko šancí pokazil, napriek tomu sa vypracoval do reprezentácie, zahral si na Eure 2012 a explzeňský tréner Vrba mu odpúšťal aj slabšie formu:" Vždy za mnou stál. "

To boli časy, kedy mal Petržela nezastane. bet365 mobil Teraz sa zložito perie o miesto.V lete prišiel za 20 miliónov korún Kopic z Jablonca, vrátil sa Ďuriš z hosťovania, napravo môže hrať mladý Vůch, a keby ho nehneval koleno, tak i Pilař.

Kým kouč Miroslav Koubek sa vyžíva, že má na výber, Mazákovi to úplne dobre nerobí: "nehryzú to ľahko, keď sa hrá bezo mňa. Ale som dosť skúsený, aby som netrucoval. Na pľaci sa snažím odovzdať bet 365 všetko. Chcem, aby ma bolo vidieť, nesmiem sa alibisticky schovávať. "

V utorok večer sa neschovával. "Odmakali si svoje," chválil ho Koubek. Ale kto vie, či v sobotu proti Dukle nebude zase náhradníkom.

bet365

Ingen kommentarer:

Send en kommentar